10.12.2021
Üldtingimused kehtivad kõigile juriidilistele ja füüsilistele isikutele, kes ostavad tooteid www.anitabutiik.ee Veebipoest või registreeruvad Veebipoe kasutajaks. Registreerudes kasutajaks või ostes Veebipoest www.anitabutiik.ee loetakse kasutustingimused kasutaja poolt vastu võetuks. Üldtingimused kehtivad tähtajatult. Veebipoodi opereerib Nevio OÜ (registrikood 12507715) asukohaga Ristiku 17, 70104 Viljandimaa, Viljandi vald, Viiratsi alevik, Eesti, telefon +37258361438 ja e-kiri anitabutiik@gmail.com. Nevio OÜ kasutab oma kaupade pakkumisel ning suhtlemisel brändi nime Anita Butiik. Toodete ostmisel reguleerivad õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Juriidilise korrektsuse, muutuvate regulatsioonide ja hea kliendikogemuse huvides on Nevio OÜ’l õigus tingimusi ühepoolselt muuta, avalikustades muutused avalikult ka anitabutiik.ee veeebilehel.
Veebipoe www.anitabutiik.ee isikuandmete töötleja on Nevio OÜ (registrikood 12507715) asukohaga Ristiku 17, 70104 Viljandimaa, Viljandi vald, Viiratsi alevik, Eesti, telefon +37258361438 ja e-kiri anitabutiik@gmail.com.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse?
- nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse?
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks. Veebipood kasutab parema kasutajakogemuse tagamiseks küpsiseid.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 päeva jooksul teate saatmisest.
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatavat kaupa ei tohi ostja kasutada ega käsitseda muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on tavapäraselt lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks (s.h kui kaup on kahjustunud, kaubalt on eemaldatud sildid/etiketid või puudub kauba originaalpakend). Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus, mille veebi vormi leiab siit, hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@anitabutiik.ee või helistada telefonil: +37258361438. Veebipood vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Veebipoodi teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Tarbija saab kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda võlaõigusseaduse §-is 101 lg 1 toodud õiguskaitsevahenditele, sealhulgas nõuda kauba ümbervahetamist (kohustuse täitmist), nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust, nõuda hinna alandamist, nõuda viivist rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral.
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@anitabutiik.ee või helistada telefonil: +37258361438. Kui tarbija ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbija vaidlusi menetleva institutsiooni poole.
Tarbija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Platvorm võimaldab tarbijal lihtsalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline menetleja Veebipoe asukohariigis. Internetipõhisele vaidluste lahendamise platvormi link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Eestis on kohtuväline kaebusi lahendav organ TTJA (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Tarbijavaidluste komisjoni veebileht, kontaktandmed ja info, kuidas on võimalik tutvuda vaidluste lahendamise üksuse menetlusreeglitega:
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla 10A, 10122 Tallinn;
telefon 6201 707;
e-post avaldus@komisjon.ee;
veebileht https://komisjon.ee/et/.